Friday 27 June 2014

Pavlovad

Olen beseesid vahukoorega ennegi teinud. Vahukoore hulka purustatud maasikad või mustikad ja siis värsked marjad peale. No ja nüüd olen avastanud, et kutsutakse Pavlovateks. Pavlova on tegelikult vist küll tordi/koogina aga mulle meeldivad sellised väikesed. Selle aasta alguses käisime perega Põhjakas, vanemate 30.ndat pulma-aastapäeva tähistamas. Sealsed Pavlovad olid ülimaitsvad, minu omad ligilähedale ei saa aga maitsevad siiski väga :)

Vaja läheb:
3 toasooja munavalget
1 dl suhkrut

1 dl vahukoort
marju

Valmistamine
Kuumuta ahi 170 kraadini.
Vahusta munavalged tugevaks vahuks, lisa suhkur osade kaupa, vahusta.
Tõsta või pritsi munavalgevaht küpsetuspaberile (võib ette joonistada ringid) nii, et servad oleksid kõrgemad.
Alanda kuumus 110ºCni ja tõsta beseed ahju. Küpseta (vastavalt ahjule) 1.5 tundi. Kui katsudes tundub pehme, ei ole valmis. Jahtudes kuivab ka natuke.
Jahuta jättes beseed ahju ja ava ahjuuks irvakile.
Vahusta rõõsk koor. (Mina teen alati suhkruta, võib lisada suhkrut). Purusta pooled marjad ja sega vahukoore hulka, sega.
Tõsta vahukoor beseedele, kõige peale marjad.

No comments:

Post a Comment