Wednesday 2 April 2014

Kringlid ja koolitus

Osalesin esimest korda toidualasel koolitusel :) Pärnu Kutsehariduskeskuse poolt korraldatud Küpsetamine: Kringlid, stitslid & struudlid. Juhendajaks oli Terje Steinberg, kes oli tõeliselt abivalmis, positiivne ning loomulikult suure teadmistepagasiga.

Valmistasime paari peale kringli või struudli. Pärmitainast olen enne teinud, kringleid mitte aga jälle üks asi, mille peale olen tükk aega mõelnud. Nägin seda koolitust juba sügisel, siis ei osalenud sest meil keegi ei söö ju magusat :D Mu retseptide katsetamine näebki välja selliselt, et teen valmis, igaüks proovib linnusuutäie ja ülejäänu jagan laiali. Seekord mõtlesin, et vahet pole ja registreerusin. Ja oh, kuidas ma jäin sellega rahule.

Meil siis valmisid juustu-paprika kringel ja kohupiima-kirsi struudel. Nämm. Mina, kes ei lähe kuhugi oma fotokata, pidas miskipärast vajalikuks kaamerat seekord mitte kaasa võtta. Niisiis on pildid ainult degusteerimise ampsudest.

No comments:

Post a Comment